Afgelopen woensdag 30 maart 2016 was de algemene ledenvergadering. Een avond waarin de begroting word gepresenteerd, nieuwe bestuursleden worden voorgesteld en leden werden gefeliciteerd.

Begroting

We hebben dit jaar gezond afgesloten als we naar de financiƫn kijken. Dat is fijn om te weten en we gaan ons dit jaar er weer volledig voor inzetten.

Nieuwe bestuursleden

Ook op woensdag 30 maart 2016 hebben we met trots maar liefst 3 nieuwe bestuursleden aangesteld. We hebben hiermee ook afscheid genomen van de Bestuursleden Stephan Westerveld (Manager) en Gilian Revenberg (Public Relations). Beide heren worden bedankt voor hun jarenlange inzet binnen het bestuur!
Welkom heten we Dennis van Iersel, al enkele maanden zeer actief binnen onze vereniging in de functie van secretaris, maar sinds gisteravond officieel lid van het bestuur. Robert Buitenhuis neemt het komende jaar de functie als manager op zich en Karin Scholten is opnieuw aangesteld als coƶrdinator van Showband Jong DAP.
Bestuursleden, de vereniging is blij met jullie inzet en wensen jullie veel succes bij de bestuurlijke taken in 2016!

Huldiging

Tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering werd Jeannette Kret, momenteel lid bij Streetband Splash, gefeliciteerd met haar 40 jaar lidmaatschap bij DAP. Daar hoort een speldje en een bloemetje bij!